Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
9:00 - 17:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Pro firmy
Firemní víno

 Přemýšlíte, jaký dárek dát vašim obchodním partnerům nebo významným zákazníkům k vánocům, nebo jako poděkování za uzavřený obchod? Jedním z dárků, který se vždy setká s kladnou odezvou, je láhev dobrého vína, opatřená logem vaší firmy.

 Zajistíme pro vás kompletní výrobu a dodávku firemních vín, včetně návrhu a vytvoření etiket, uložení vín do dárkových balíčků a doručení vašim obchodním partnerům. Každému z našich zákazníků se věnujeme osobně, s individuální péčí, a snažíme se o jeho maximální spokojenost.

Proč obdarovat obchodní partnery kvalitním vínem?

Dárkové víno nejen že potěší vaše klienty či obchodní partnery, ale díky tomu, že je opatřené vaší značkou či logem, funguje jako výborná reklama pro vaši firmu. Navíc si jej můžete odečíst z daní včetně odpočtu DPH, a to až do výše 500 Kč bez DPH za jednu láhev. Jedinými podmínkami je, že se musí jednat o takzvané "tiché víno", což je kategorie, do které spadají veškerá vína s obsahem alkoholu do 15% kromě sektů a perlivých vín, a láhve musí být opatřeny logem vaší společnosti, aby splnily podmínku reklamního a propagačního předmětu.

Firemní víno pro vás vytvoříme na míru

Abyste pro vaše obchodní partnery či bonitní klienty získali to nejlepší, vytvoříme pro vás firemní víno přesně podle vašich požadavků. Přijedeme k vám s kompletní nabídkou vína, které můžete samozřejmě degustovat, abyste vybrali tu nejvhodnější odrůdu. Poté, co si víno objednáte, navrhneme a vyrobíme vám etikety a obaly podle přání, včetně umístění loga vaší společnosti na dárkové tašky nebo kazety. Nakonec vaše firemní víno doručíme tam, kam si budete přát, třeba přímo vašim obchodním partnerům.

 Věříme, že vína, která společně vybereme, vám pomohou utvrdit dobré vztahy se stávajícími zákazníky, a zaujmou mnoho potencionálních obchodních partnerů.

 


 

 

Příklady:

 

     Kulatá nálepka na víno s vaším logem firmy. (zůstává etiketa vinaře, zákazník zná původ vína.)


 

VINNÝ SLOVNÍK:

Pozdní sběr, výběr, kabinet atd.... 
Nevíte co tyhle kategorie znamenají ?
Osvojte si správný vinařský slovník.

Kabinet   Pozdní sběr   Výběr z hroznů 

Slámové víno Výběr z bobulí Výběr z cibéb

Ledové víno

 

POŘADÍ CHUTNÁNÍ VÍN:

Abychom byli schopni správně ocenit chutnaná vína, je velmi důležité jejich pořadí.
Zpravidla postupujeme od bílých vín k červeným a od suchých po sladká.
V případě odlišeného stáří chutnáme vína od mladších po starší vína.

 

 

 

 


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line.
V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hod.

 

Zákaz prodeje alkoholických nápojů osobám mladším 18 let.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz