Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
9:00 - 17:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Reklamace

Před zabalením zboží pečlivě kontrolujeme, ovšem výjimečně se může stát, že se poškodí při přepravě, nebo vám objednané zboží prostě nevyhovuje.
Pokud taková situace nastane, vyplňte prosím formulář níže.
Záleží nám na tom, abyste byli maximálně spokojeni a vyjdeme vám vstříc, i kdyby pochybení nebylo na naší straně.

 


 

Zjevné poškození zjištěné při převzetí

Pokud si již při převzetí všimnete poškozeného obalu zboží (mokrý balík), zásilku vůbec nepřebírejte a kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Ihned vám zajistíme novou zásilku (poštovné samozřejmě zaplatíte jen jednou) a sami se postaráme o vyřízení reklamace.

Pokud na zásilku spěcháte, zaznamenejte s kurýrem do přepravního listu zjištěné vady a balík převezměte. Původní obal prosím uschovejte – budeme jej potřebovat pro další reklamační řízení, které zařídíme my. I v tomto případě vás prosíme o vyplnění reklamačního formuláře nebo napsání e-mailu.

Skryté poškození zjištěné až po převzetí

Poškození zásilky se může ukázat až po převzetí – například je navlhlá nebo se při přepravě rozbilo křehké zboží. V takovém případě prosím co nejdříve vyplňte reklamační formulář nebo nám napište e-mail. Obratem vám zajistíme dodávku nového zboží a reklamaci začneme s dopravcem řešit. Nezapomeňte prosím uschovat původní obal i poškozené zboží – budeme ho potřebovat pro reklamaci.

Záměna zboží / chybějící zboží

Pokud jste po převzetí zboží zjistili, že v balíčku něco chybí nebo přebývá, omlouváme se vám za to. Stačí, abyste vyplnili reklamační formulář nebo napsali e-mail a vše na vlastní náklady uvedeme do pořádku. V případě, že jste si něco sami omylem objednali navíc, není problém nám zboží zaslat zpátky a obratem vám vrátíme peníze.


Ostatní reklamace

Pokud k vám zboží dorazilo bez poškození, ale nejste spokojeni s jeho kvalitou, obraťte se na nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Zakládáme si na tom, že dodáváme zboží od osvědčených výrobců – ovšem nejdůležitější je pro nás vaše úplná spokojenost s nákupem. Vždy se můžeme individuálně domluvit na výměně zboží či vrácení peněz – a to i nad rámec zákonné 14denní lhůty.

Naše zákaznické centrum je vám k dispozici vždy, když budete mít pocit, že něco není v úplném pořádku, nebo prostě budete chtít jen poradit.


Reklamační formulář

Reklamační formulář nám umožní zaobírat se vaším problémem co nejdříve.
V pracovní dny se vám ozveme nejpozději do 24 hodin od vyplnění a nabídneme řešení.

Reklamační formulář

Jméno: *
E-mail: *
Číslo objednávky: *
Popis problému: *
captcha

Novinky z našeho blogu

Burčák z moravských hroznů již začátkem září. Přečtěte si další novinky.
20.08.2019
Burčák z moravských hroznů již začátkem září. Přečtěte si další novinky.
Se začátkem prodeje nespěcháme, protože chceme, aby měl burčák přírodní cukry. číst celé
Zapomeňte na chemii - dřevo můžete nabarvit i pomocí vína
12.06.2019
Zapomeňte na chemii - dřevo můžete nabarvit i pomocí vína
Rádi vyrábíte bytové doplňky, ale nechce se vám při jejich výrobě používat chemické barvy? Možná vás to překvapí, ale dřevěnou poličku, stolek čí šupl... číst celé
Víno, které je opravdu jedinečné
10.05.2019
Víno, které je opravdu jedinečné
Spojením kvalitního vína a etikety podle vlastního návrhu vznikne naprosto originální dárek nebo způsob, jak ozvláštnit některou důležitou oslavu. číst celé
Díky Vinařství Tetur Vám už skoro třicet let nabízíme skutečnou kvalitu
10.04.2019
Díky Vinařství Tetur Vám už skoro třicet let nabízíme skutečnou kvalitu
Dlouhodobá obchodně – partnerská spolupráce s Vinařstvím Tetur je velkým přínosem zejména pro naše zákazníky. Získají tím totiž možnost ochutnat skute... číst celé

VĚRNOSTNÍ PROGRAM PRO REGISTROVANÉ:

3000 Kč - 3%

5000 Kč - 4%

7000 Kč - 5%

Při dosažení určité částky je sleva stálá. ( Všechny nákupy se sčítají)

 

 


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line.
V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hod.

 

Zákaz prodeje alkoholických nápojů osobám mladším 18 let.

CZIN.eu

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hod.   Zákaz prodeje alkoholických nápojů osobám mladším 18 let.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz