Před zabalením zboží pečlivě kontrolujeme, ovšem výjimečně se může stát, že se poškodí při přepravě, nebo vám objednané zboží prostě nevyhovuje.
Pokud taková situace nastane, vyplňte prosím formulář níže.
Záleží nám na tom, abyste byli maximálně spokojeni a vyjdeme vám vstříc, i kdyby pochybení nebylo na naší straně.
Zjevné poškození zjištěné při převzetí
Pokud si již při převzetí všimnete poškozeného obalu zboží (mokrý balík), zásilku vůbec nepřebírejte a kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Ihned vám zajistíme novou zásilku (poštovné samozřejmě zaplatíte jen jednou) a sami se postaráme o vyřízení reklamace.
Pokud na zásilku spěcháte, zaznamenejte s kurýrem do přepravního listu zjištěné vady a balík převezměte. Původní obal prosím uschovejte – budeme jej potřebovat pro další reklamační řízení, které zařídíme my. I v tomto případě vás prosíme o vyplnění reklamačního formuláře nebo napsání e-mailu.
Skryté poškození zjištěné až po převzetí
Poškození zásilky se může ukázat až po převzetí – například je navlhlá nebo se při přepravě rozbilo křehké zboží. V takovém případě prosím co nejdříve vyplňte reklamační formulář nebo nám napište e-mail. Obratem vám zajistíme dodávku nového zboží a reklamaci začneme s dopravcem řešit. Nezapomeňte prosím uschovat původní obal i poškozené zboží – budeme ho potřebovat pro reklamaci.
Záměna zboží / chybějící zboží
Pokud jste po převzetí zboží zjistili, že v balíčku něco chybí nebo přebývá, omlouváme se vám za to. Stačí, abyste vyplnili reklamační formulář nebo napsali e-mail a vše na vlastní náklady uvedeme do pořádku. V případě, že jste si něco sami omylem objednali navíc, není problém nám zboží zaslat zpátky a obratem vám vrátíme peníze.
Ostatní reklamace
Pokud k vám zboží dorazilo bez poškození, ale nejste spokojeni s jeho kvalitou, obraťte se na nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Zakládáme si na tom, že dodáváme zboží od osvědčených výrobců – ovšem nejdůležitější je pro nás vaše úplná spokojenost s nákupem. Vždy se můžeme individuálně domluvit na výměně zboží či vrácení peněz – a to i nad rámec zákonné 14denní lhůty.
Naše zákaznické centrum je vám k dispozici vždy, když budete mít pocit, že něco není v úplném pořádku, nebo prostě budete chtít jen poradit.
Reklamační formulář
Reklamační formulář nám umožní zaobírat se vaším problémem co nejdříve.
V pracovní dny se vám ozveme nejpozději do 24 hodin od vyplnění a nabídneme řešení.