Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
9:00 - 17:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Reklamace

Před zabalením zboží pečlivě kontrolujeme, ovšem výjimečně se může stát, že se poškodí při přepravě, nebo vám objednané zboží prostě nevyhovuje.
Pokud taková situace nastane, vyplňte prosím formulář níže.
Záleží nám na tom, abyste byli maximálně spokojeni a vyjdeme vám vstříc, i kdyby pochybení nebylo na naší straně.

 


 

Zjevné poškození zjištěné při převzetí

Pokud si již při převzetí všimnete poškozeného obalu zboží (mokrý balík), zásilku vůbec nepřebírejte a kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Ihned vám zajistíme novou zásilku (poštovné samozřejmě zaplatíte jen jednou) a sami se postaráme o vyřízení reklamace.

Pokud na zásilku spěcháte, zaznamenejte s kurýrem do přepravního listu zjištěné vady a balík převezměte. Původní obal prosím uschovejte – budeme jej potřebovat pro další reklamační řízení, které zařídíme my. I v tomto případě vás prosíme o vyplnění reklamačního formuláře nebo napsání e-mailu.

Skryté poškození zjištěné až po převzetí

Poškození zásilky se může ukázat až po převzetí – například je navlhlá nebo se při přepravě rozbilo křehké zboží. V takovém případě prosím co nejdříve vyplňte reklamační formulář nebo nám napište e-mail. Obratem vám zajistíme dodávku nového zboží a reklamaci začneme s dopravcem řešit. Nezapomeňte prosím uschovat původní obal i poškozené zboží – budeme ho potřebovat pro reklamaci.

Záměna zboží / chybějící zboží

Pokud jste po převzetí zboží zjistili, že v balíčku něco chybí nebo přebývá, omlouváme se vám za to. Stačí, abyste vyplnili reklamační formulář nebo napsali e-mail a vše na vlastní náklady uvedeme do pořádku. V případě, že jste si něco sami omylem objednali navíc, není problém nám zboží zaslat zpátky a obratem vám vrátíme peníze.


Ostatní reklamace

Pokud k vám zboží dorazilo bez poškození, ale nejste spokojeni s jeho kvalitou, obraťte se na nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Zakládáme si na tom, že dodáváme zboží od osvědčených výrobců – ovšem nejdůležitější je pro nás vaše úplná spokojenost s nákupem. Vždy se můžeme individuálně domluvit na výměně zboží či vrácení peněz – a to i nad rámec zákonné 14denní lhůty.

Naše zákaznické centrum je vám k dispozici vždy, když budete mít pocit, že něco není v úplném pořádku, nebo prostě budete chtít jen poradit.


Reklamační formulář

Reklamační formulář nám umožní zaobírat se vaším problémem co nejdříve.
V pracovní dny se vám ozveme nejpozději do 24 hodin od vyplnění a nabídneme řešení.

Reklamační formulář

Jméno: *
E-mail: *
Číslo objednávky: *
Popis problému: *
captcha

Novinky z našeho blogu

Díky Vinařství Tetur Vám už skoro třicet let nabízíme skutečnou kvalitu
10.04.2019
Díky Vinařství Tetur Vám už skoro třicet let nabízíme skutečnou kvalitu
Dlouhodobá obchodně – partnerská spolupráce s Vinařstvím Tetur je velkým přínosem zejména pro naše zákazníky. Získají tím totiž možnost ochutnat skute... číst celé
Vína, která jsou oceňována i ve světě (Vinařství Baloun)
05.04.2019
Vína, která jsou oceňována i ve světě (Vinařství Baloun)
Vína z moravského Vinařství Baloun, která jsou oceňována nejen doma, ale získávají prestižní ocenění i v zahraničí, mohou obohatit i Vaši vinotéku. číst celé
Abyste pro vaše obchodní partnery získali to nejlepší.
04.04.2019
Abyste pro vaše obchodní partnery získali to nejlepší.
Přemýšlíte, jaký dárek dát vašim obchodním partnerům nebo významným zákazníkům k vánocům, nebo jako poděkování za uzavřený obchod? Jedním z dárků, kte... číst celé
Bio víno – kvalita a žádný bolehlav
02.04.2019
Bio víno – kvalita a žádný bolehlav
Žádná chemie, žádná syřidla a žádné ranní bolení hlavy. Tak by se dalo shrnout to, co očekáváme od bio vína. Je ale nutné zacházet s ním šetrně. číst celé

VINNÝ SLOVNÍK:

Pozdní sběr, výběr, kabinet atd.... 
Nevíte co tyhle kategorie znamenají ?
Osvojte si správný vinařský slovník.

Kabinet   Pozdní sběr   Výběr z hroznů 

Slámové víno Výběr z bobulí Výběr z cibéb

Ledové víno

POŘADÍ CHUTNÁNÍ VÍN:

Abychom byli schopni správně ocenit chutnaná vína, je velmi důležité jejich pořadí.
Zpravidla postupujeme od bílých vín k červeným a od suchých po sladká.
V případě odlišeného stáří chutnáme vína od mladších po starší vína.

 

 

 

 

 


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line.
V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hod.

 

Zákaz prodeje alkoholických nápojů osobám mladším 18 let.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hod.   Zákaz prodeje alkoholických nápojů osobám mladším 18 let.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz